http://www.hiradio.net/images/action/124_hiradio.html

Wednesday, December 29, 2004

CR1/2"從晴朗......發"三個月review(不識廣東話勿入)

以下文章,唔識廣東話勿看!速逃為上!

此乃reply一newsgroup之文,全篇口語化,無精力轉為白話文(係!我懶!),終於決定原隻上!

*********************************************************************
我......實在唔想再寫呢個節目個名,好長好"囉",又難set簡稱,殺死我把啦!

881這邊只聽每日7-8am,頂唔順,馬家輝在佢個專欄讚過施南生有料,話佢似以前D"沙龍女主人".........呢個就係問題啦,"沙龍女主人"係有學識,但知鬼民生疾苦!第一曰做節目聽個綜緩家庭case,成個人呆左,弟曰同報紙講"我依家先知有甘多慘事...".....暈........依家西九龍開正文化個番先叫做有D紋路(但評論水平依然差過其他文化人)......以後呢?以後點算?

張楚勇........做過BBC.....陶傑夠係,差甘遠?(雖則唔鐘意陶傑太過刻薄,但唔可以唔服)..."持平"到有時覺得佢同港台周融調得轉(不過公平D講句,佢又無周甘"親中",明顯無扭曲自己意見去做人打手)

做傳媒最重要係做好"監察",佢地既問題唔係講錯野,而係做到無神無氣,為"持平"而失去"監察"力度,"溫柔敦厚"成咁,尼個"見到棺材都唔識驚"既政府真係唔采佢地.........

***********************************************

有個禮拜903吳君如無做節目,有人於newsgroup叫好,順便講埋邊個組合好,我又reply......

*******************************************

我覺得盧覓雪+林狗+杜生三人好D盧覓雪雖然好勤力,資料搜集足夠,但太正經啦(即使用"頭條新聞"尺度去講),而且評論方面水平一般,我有時覺得好悶.....就快ZZZZZZ.....但有佢就可平衡下 and provide more 背景資料比聽眾。

林狗完全get 到"如何嘻笑怒罵地在娛樂頻道做時事節目",高!

一直覺得杜生做唔到獨當一面,因為佢control不到自己,若果有個自大又無料之人"帶壞"(君如!),個節目真係噪音!但若有個有料之人head得住他(林狗),佢都可以做得有紋有路,好的"小丑角色"在這類型節目有"錦上添花"之效。

君如一定唔做小丑(雖然有時自已笑自己,但氣勢上依然力求做主角,扮低能只係"表示自己down to earth"),林狗head得住她,但顯然根本無興趣同佢合作,head都費事,結果個節目好似三個人自說自話,林狗得閒有興緻就出來"打遊擊"式發表言論或串下君如,比起星期一至三,無神無氣!我完全相信頭二星期林狗話"好掛住呀澤"係真心!君如一同杜生分開,個感覺非常清楚,頭一星期我已經覺得星期四五特別不順耳,到依家,更加肯定。

上星期,我都好開心!

********************************************************

No comments: