http://www.hiradio.net/images/action/124_hiradio.html

Friday, December 31, 2004

"執房"怪談(廣東話廣東話)

放假,換傢俬,順道收拾房間。

執了十個垃圾袋,每個50X50cm大,足以填滿房間,但以前........(雜物識縮骨功?我有幻覺仲有位走?驚....)

98/99/00年信用卡單手電單全部仲未掉,驚。(留來做乜?停電燒來取暖?)

床單枕頭套半年無換,驚。(你唔驚?唔係呀?)

有用物件加書/CD等暫時搬離房間,填滿整個客廳,驚。(間屋細到甘?我多野成甘?)

多次拾起某物件後高呼:"乜我有尼樣既咩!?!",驚,梗驚。

書有塵,CD有塵,電話/Hi-Fi有塵,窗簾有塵,牆又有塵(仲要掉牆紙),地毯大把塵,驚。(我原來住係垃圾房?!)

地毯底有餅/薯片碎,但從來無蟲無蟻,驚。(蛇蟲鼠蟻都唔要我間房...)

睇番以前自已D相,驚。睇到依家個樣,仲驚。

執完野,見天光,原來執左十幾個鐘,驚。(我有無食過飯?)

傢俬送到,又執野,執完,開心。忽然見到個銀包,想起洗左唔少錢,驚。

見間房閃令令,開心。想想幾個月後會變成點,驚。

邊個夠膽同我住?!嘿!

No comments: